Bebeğim 3Ay 11 günlük ama dünden beri gündüz uyuyamıyor toplasam gün içinde 2.5saat uyumuştur bugün de öyle uykuya direniyor ağlıyor gözleri kızarık en ufak tıkırtı da uyanıyor erken değil mi uyku gerilemesi için sıcaktan mu oluyor anlamıyorum emmeyi de çok istemiyor 😭 ne yapmalıyım ne gibi hatalardan kaçınmalıyım deneyimleriniz nedir sevgili annelerim