bircananne bende hamilelikte içtim bia ra cozuttum paket paket içtim eşim bilmiyo tabi o bana giderken 3 5 bırakıp giderdi. Üstünü kesin içerdim. Doğum yapınca uzunca bi süre içmedim şak diye kestim. 20 günlük falandır kaynanam geldi gerildim davul oldum sinirimden içtim. Hatta annemlerde aldım sakladım bi tane eşim yakaladı. Eşim aşırı tepki verip annemlere bile gelmeyin bi daha çocuğu görüp gidin falan dedi. Benim taraf sülale de içemeyen sadece çocuklar. Onlarda da kimse yoktu sadece eşim içiyor. Şimdi 3 5 derken bazen abartıyorum. Süt konusu beni sigaraya başlattı tekrar. Beyinsizler habire kaç ml geldi süt geldi mi gelecek mi kaynima kadar sordular. Eşim balkona çıkardı konuşmaya o bile bana batardi. Vicdan azabı çekiyorum yalan yok. Bi video izledim sigara içip emzirenlerin bebekleri de sigara içiyor öyle düşünün diyo. Beni geriyor. Evde tekken 1 tane içiyorum ama biri gelirse çocuğun yanında durursa 10 oluyor.