inscnmya bizde 9 aylıkken memleketten donmustuk gece yolculuğu olduğu için sabaha kadar uyumustu ama oyuncaklarını alabilirsiniz ki zaten alırsınız ama kitap müzik biraz camdan etrafı izleme biz hep böyle atlatıyoruz bide ışıklara denk geldiğimizde cani açıp etrafı izletiyodum çok seviyodudu bi kaç dakikalikta olsa