cansu3545 Sıcaktan mı oldu yoksa egzemamı anlamadım ya Dr da tatilde 🥴 var mı anlayan anneler tşk ederim
Snglkargc_0107 cansu3545 dün benim kızımda da aynısı oldu yıkadım kuruttum sonra krem sürdüm geçti sabaha
Snglkargc_0107 cansu3545 yok ben doğduğundan beri ufak bi isilik veya kızarıklık durumda popolin sürüyorum direk geçiriyo