esra_cekim641 Kızlar bebeğim huzursuz bende otomotik olan değil diğer sallanan Ana kucağı almayı düşünüyorum sizce işe yarar mı kullanip memnun kalanlar fikirlerinizi bekliyorum lütfen
muno112 esra_cekim641 bende pierre cardin var 3 kademeli 2. Ayında kullanmaya başladık artık yeni yeni sevmemeye başladı 7 aylık yatmak istemediği için o da dogrulmaya calisiyor sürekli benim elim kolum olmustu gittiğim her yere goturuyordum gündüz uykularını onda yapiyordu