cikolataliekmek 2-3 günde bir bazen haftada sadece bir kez bir öğün kaşık biberon ile mama veriyorum normal biberon versem meme reddi olur mu?
momeymen cikolataliekmek o şans biraz ben sürekli emzik veririm ama emiyor şükür. Hatta emziği atıyor ara ara.
fob Ben günde bir kere vermeme rağmen meme reddi yaşadım. Arkadaşım emzik,biberon ne varsa vermesine rağmen meme reddi yaşamadı. Bebekten bebeğe değişiyor. Bence biraz sabredin, çok zor biliyorum ama risk almaya değmez inanın
cikolataliekmek fob çok teşekkür ederim bende emzik kullanıyorum 3.gunden beri bir sıkıntı olmadı ama biberon korkutuyor, kaşık biberon hem benim için hem oğlum için zor olmaya başlayınca bir danışmak istedim çok sağolun
cikolataliekmek nebutantana30 çok teşekkür ederim, emzik veriyorum ama biberonu vermeye cesaret edemedim nedense memeyi bırakır diye korkuyorum
cikolataliekmek momeymen oğlum da aynı emziği veriyorum ama atıyor bazen , dediğiniz gibi emiyor çok şükür
gger 3 aylık olunca kaşık biberonu bıraktım biberonla vemeyi denedim. Günde 1-2 biberon veriyorum 11 hafta oldu henüz meme reddi yapmadı. Avent veriyoruk bende sadece orta akışlı vermem gerekirken ben az akışlıyi yani 1 olan ile veriyorum ki memeyi emdiğinde daha cabuk süt geldiğini anlasın ve bırakmasın die. Bakalm işe yarayacakmı
cikolataliekmek gger inşallah devam da eder emmeye, prematüre doğdu oğlum bende denemek istiyorum ama bı yandan da korkuyorum