buseyrdmc doğumdan sonra 40 güne kadar mezar açık bekler demişlerdi çok korkuyordum.Dedigin gibi doğumdan sonra hep hişşt sesleri duydum bakiyodum ama korkmuyordum ne hikmetse adımı sesleniyolardi anne senmi çağırdın diodum hayır diyodu.surekli nefes sesi adımı seslenme ve hişşşt sesleri duyuyordum birkaç defada biri omzuma dokundu uykudan uyandım.Bunlari çok düşünmemek nas felak okumak lazım