Merhaba anneler. Arkadaşımın kızı 10 güne 1 yaşına girecek. 43 cm doğdu ve şu an boyu 70 cm civarı. Bu boy sizce düşük mü sizin bebeklerinizin uzama hızı nasıldı? Hormon iğneleri hakkında bilgisi olan var mı? Kendisi biraz endişeli yorum yaparsanız sevinirim 🙏🏻🙏🏻