Ayferklc Üç günlük oğlum var izmirdeyiz hava çok sıcak evin içi 28 29 derece bebeği nasıl giydirmem gerek sizce yenidoğan uzun kollu takımları var üstünde şaşırdık biraz napacağımızı
isufumveben Ayferklc kısa kollu zibin yeterli olur. Kalin giyinince bunaliyorlar sarılık da olursa bu sefer hiç uyanamiyorlar
cemilolabilirmi Ayferklc sadece zıbın belki bacaklarına öüslin örtü fazlası islik yapar. Ben de yazın doğurmuştum hastahanede klimalı ortamlar dışında hiç o takımları giydirmedim.