Esross10 abim çok araştırdı en son fuzul ev e yazıldı araba almak için sonra bizde yazıldık. 1 sene içinde her ay kura çekiliyo size çıktığı ay arabayı alıyosunuz. Altın günü sistemi gibi düşünün. Mesela 500 bin e yazıldınız her ay ödeyeceğiniz bütçeyi siz belirliyosunuz ayda 20 bin 10 bin artık size kalmış. Faiz galan yok sadece 30 bin dosya masrafı verdik galiba. 5. Ayda bize çıktı galiba arabamızı sahibinden bulup aldık. Borcumuzu ödüyoruz hala. Abime son ay çıktı mesela en geç 1 sene içinde almış oluyosunuz. Bizden sonra bi kaç arkadaşımız daha yazıldı. Genel olarak böyle ayrıntıları fuzul evi arayıp öğrenebilirsiniz