Prima premium care: ilk ondan almıştım yenidoğan. İçeriğini bilmiyordum tabi. Cahillik. Sonra araştırdım ki primalarda petrol türevi şeyler varmış. Kokusu da cabası. Bıraktım. Bazen sızdırdı bazen sızdırmadı.
Sleepy: başlarda denediğimde sevmemiştim çünkü lastikleri çok iz yapıyordu. Hatta lanet okumuştum 😅 herkes niye övüyor diye de söylendim. Bıraktım kullanmayı. 5,5 aylıkken tekrar başladım kullanmaya. Bez lazımdı. En ucuz o geldi. Alıp kullanayım dedim. 3-4 gün biriktirip bi kerede yapan kızımın kakasını hiç sızdırmadı 👏🏼👏🏼👏🏼 Ama lastik izi olmasın diye o kadar aşağı çekiyorum ki altta uzunca bi bez kalıyor 😅 bi de sert molfix ve goon’a göre.
Goon: Prima ve sleepyden sonra Goon bana ilaç gibi gelmişti ama beden büyüdükçe sızdırmaya başladı. Yumuşacık içeriği de temiz ama malesef çişi bile sızdırdı. Verdim aldıklarımı. Elimde 4 numarası var 4 paket 😕 İndirimde taa ne zaman almıştım. Bakalım sonra yine kullanırım ara ara belki
Evy baby: Hem sızdırdı hem de parfümü baydı. Mecburiyetten almıştım bi paket. Yarısını kullanmadım.
Prima Pure: Temiz içerikli çok güzel bi bez ama malesef aşşşşırı pahalı😩. Denk gelmişti Joker indirimde 25 TL gibi komik bi rakama almıştım ama o zamanlar bebek bezinden anlamıyordum ve bu kadar çok gideceğini bilmiyordum. Çok üzülüyorum fazla fazla almadığıma 😪 Bir daha o fiyata hiç denk gelmedim.
Molfix 3D: Yumuşacık gayet de iyi bi bez. İçeriği de temiz. Hep direndim almamak için çünkü molfixin reglken pedlerini sevmezdim ben. Bebek bezi de öyledir diyerekten almamıştım. Keşke alsaymışım. Bence en iyi bez bu bez. Çok az sızdırdığı oluyor sulu kakayı. Ama memnun kaldım. Her yerde de var.
6 ayımız bitti. Molfix ve sleepy karışık gidiyorum. İkisinden de memnunum. Sleepynin lastiklerini çekiştirerek gevşetip bağlıyorum. Az iz yapıyor.
Islak mendile gelince. Zamanında (içeriği sonradan değişmiş. Benimki saf içerikliydi) unibaby aldım. Ama altını değiştirirken kesinlikle ıslak mendil kullanmadım. Sadece dışarda lazım olursa diye çantamda durur. Bir paketi bitmedi bile. Ilımış su (ketılda hep duruyor) ve pamuk kullandım. Islak mendili kendi yüzüme sürdüm yaktı. Bebeğimi nasıl yakmasın. En iyisi su ve pamuk. Ayrıca soğuk soğuk ıslak mendilleri poposuna değdiremezdim yazık günah ☺️