Kızlar ben doğum yapalı 6 ay oldu hala adet olmadım böyle kendimi çok şiş hissediyorum ayak bileklerim flaan şiş hamileliğimdeki gibi göbeğimde flaan şişkinlik var ara ara da karnım ağrıyor ama adet olmuyorum emziriyorum da varmı benim gibi olan bu şişkinlik adet olamadığım için ödemmidir?