Onayladım alışverişi olmamıştı tekrar ödeme ekranı çıktı karşıma işlemi 2 kez almışlar aynı ürünlerden 2 adet geldi iade için markete gitmem lazımmış market evime uzak bebekle nasıl gideyim zaten o yüzden söyledim başına daha önce gelen oldumu morelimde bozuldu sabah sabah 😒