OzgeMustafaBulut ben denedim canım hic bir faydasi olmadı hatta belki dahada çapak yapmis olablr hic azalmadi çünkü doktor damla verdi bir hafta kullandim iki gun falan temizlendi gözleri sonra yine tekrarladı en güzel ılık çayın demiyle temiz bir bezle sil diğer güne tertemiz gözle uyanıyor ben faydasi olmayacagini düşünerek yaptim ama en iyi çayın demi geldi kesinlikle dene derim