Omer15- Buzlukta sütümü bebeğime verdm birazönce sonradan farkettim bozulmuş acı bir tat var bebeğimde içti baya bi ne yapmm lazım bi zararı olurmu varmı böyle bir durum yaşyn varmı
Omer15- Tangrampuzzle çok teşekkürler, aile hekimimizle görüşmüştüm hemen bi yan etki olmadı çok şükür dr da bol su içirmemi söylemişti