Friends genetik konusunda çok haklısınız , eşim de bende bebekken zayıfmışız. Kızımız da bize çekmiş ama asla anlatamazsınız . Sütümüz yaramaz, bakamıyor oluruz , ihmal ediyor oluruz… bi de bu zorbalığı hep kadınlar yapıyor. Onlarda bu yollardan geçti daha destekleyici olmak yerine habire moral bozma, eleştirme.