Minikkuzum1011 Kızlar çok yorucu artık ve bazen bağırma durumunda kalıyorum çünkü prizler vantilatör kablosu Tv kablosu herşeye uzanıyor bağırmadan denedim sakince ama yok yine yapıyor. Sizler ne yapıyorsunuz. Diğer şeyleri saymıyorum sadece kendini tehlikeye sokacağı durumlarda biraz sesli tepkili kızıyorum.
Busra986532 Minikkuzum1011 21 aylık 2 haftadır dahada zorlanıyorum bir yeri toplarken 10 misli başka yeri dağıtıp kirletiyor. Devamlı dışarı istiyor 3 saat belki park ve dışarda vakit geçiriyoruz hep peşindeyim kaçıyor koşuyor düşüyor Allahım çıldıracak gibiyim
miray31 Minikkuzum1011 bizim de 19 aylık aynen öyle valla normal söyleyince yine yapıyor mecburen sesimi yükselterek söylüyorum başka türlü anlamıyor
Minikkuzum1011 Busra986532 aynen öyle bebek arabasına binmek istemiyor. Elimi tut yürü diyorum elimide tutmak istemiyor. Düşüyor diyor korkuyorum birde araba gelir diye korkuyorum zorla kucağıma alınca kendini atmaya çalışıyor ağlıyor.
Minikkuzum1011 miray31 bağırıncada vicdan yapıyorum sakin ol o daha bebek diye kendimi sakinleştirmeye çalışıyorum. Herşeyi bırakıyorum ama tehlikeli şeyler daha çok ilgisini çekiyor çok zor valla Allah yardımcımız olsun
Miniktirtillarimm Artık hicbisi yapmiyorum çünkü anlamıyorlar şu an en delirdikleri donemdeler sürekli kesfetme, kurcalama, dagitma. Sadece süreci atlatmayi bekliyorum umarım bir an evvel biter 😒
Minikkuzum1011 Miniktirtillarimm umarım bir an önce biter ama birde 2 yaş çok zormuş ya öyle diyorlar
Busra986532 Minikkuzum1011 2 yaş sendromu belirtileri ve bebeğimiz bu süreci en güzel şekilde atlatması için anne baba olarak elimzden geleni yapmalıyız. Onunda bizim içinde zorlu süreç. Dün 4 saate yakın park ce çocuklarla dışarda vakit geçirdi ev işi yemek o uyurken yapıyorum ki vakit kalsın bebeğime