6 aylık bebeğim var doğduğundan beri kucak istiyor. Şimdi bir de eliyle al beni yapmaya başladı. Hiç kendi kendine vakit geçirmek istemiyor on saniye bile. Mama masasına koyuyorum bağırıyor, yerdeki oyuncaklarına koyuyorum bağırıyor. Artık bel fıtığı oldum herhalde iyice de ağırlaştı. Yemek de yedirmiyor eşimle aynı masada oturamıyoruz bile birimiz yerken diğeri tutuyor. Bebek arabasında fena değildi şimdi onu da istemiyor yürüyüş bile yapamıyoruz. Ona koysak yarı yolda tekrar kucağımıza almak zorunda kalıyoruz. Ne zaman kendi kendine vakit geçirmekten hoşnut olacak ne zaman oyun oynayacak ne zaman arabayla gezerken etrafı seyredecek lütfen bir şey diyin