Rumiersn Kızlar bebeğim 6 aylık izmirde yaşıyoruz klimayı açmazsak bayılıcaz artık sıcaktan kaçta çalıştırıyosunuz klimayı
defne_moms Rumiersn aynı şekilde 6 aylık bebeğim var bizde 23 de açıyoruz fanı düşük olursa çarpmaz :)
Kumpr Rumiersn klima oturma odasında gün içerisnde ordayız. Her odanın kapısı kapalı 17 de açıyoruz. Biraz kolları üşür gibi olursa kısakol giydiriyorum
nurftma Yatak odasında 28-29 da çalışıyor yetiyor buz gibi oluyor tavana doğru da ayarladım bebeğime değmiyor.Mersin’de yaşıyoruz çok sıcak cidden.
mhmetali Rumiersn bende İzmirde yaşıyorum gündüz 20/21, gece 22/23 derecede çalıştırıyorum oda ısısı da ortalama o aralarda oluyor