glcnmcr ayımız bitti son 5-6 gündür ne yaparsam yapayım mama istemiyor sma kullanıyorduk aptamil aldım mama değiştirdim yine de almıyo zaten artık gün içinde hiç içmiyordu gece uyumadan önce içiyordu artık o da yok sadece uykuya dalmakta bira zorlanıyor ama anne sütü de çok almadı 4 ay zorla emdi mama vermeye çalışmama gerek var mı sizce ?