3,5 aylığız . Uykularımız hep meme destekli. Gündüz memede uyukluyor asla tam dalamıyor. Yatağına yatsa ağlıyor. Akşam huysuzluklar başlıyor 20.00 dan gece yarısına kadar memede sakinleşiyor uyukluyor, agzindan memeyi çekince uyanıyor meme istiyor. Anca uyuyor. Gece de 3 saatte bir acıkıyor. Onun dışında uyutanıyorum. Surekli meme sürekli meme. Bende uykusuzluk stres ve yorgunluktan sabır kalmadi. Oturup sürekli bağıra bağıra ağlıyorum. Göz yaşım durmuyor. Çok tükendim. Bu çocuk ne zaman uyuyacak. Esniyor görüyorum uyku vakti anliyorum huysuz huzursuz ama yok. Hamak beşik aldim ,anakucağı var, kucakta durmak istemiyor. Sadece meme yi alınca gözler yavaştan gidiyor. 4. Ay ataginda böyle olur saniyordum daha 4 aylik olmamıza 2 hafta var. O zaman gelince isler daha ne kadar kötü olacak.