Sulee_ şimdi ilk başladığınızda tepki veriyorlar doğal olarak hiç bilmedikleri birşey ve onları ürkütüyor çiş ve kakalarini hayatlarında hiç görmemişler bundan da urkebiliyorlar. Kolay bir eğitim olmuyor tabi her yere kaçma kazaları oluyor ama hepsi çok normal eğer tuvalete yaptıysa devam edin elbet öğrenir. Benim büyük kızım 4 günde öğrenmişti 3. Gün sabahtan akşama kadar çişini tutmuştu sırf yapmamak için birşey olmaz yani korkmayın tepki veriyorlar. Küçüğü de 5-6 günde öğrendi cisim geldi demeye başladı maşallah diyeyim. Ama ilk üç gün gerçekten aşırı zordu çünkü hiçbir şekilde lazimliga oturmayı asla kabul etmiyordu üç gün oturtamadik her yere yaptı. Ama şöyle ki mesela 2-4 saat tutabiliyormus bunu farkettim ben. Hazırmış aslında çocuk gece çoğu zaman kuru yada az cisli kalkardı cisim geldi deyip kendi söyleyene dek gece bez taktım ben. Hep kuru kalktı 6. Günde gece bezi de bıraktım 1.5-2 ay olacak gece sadece bir kez kaçırdı şükür bugüne dek. İlk üç gün çok zordu ama çok çabuk ogreniyorlar inanın. Pes etmeyin teşvik edin fazla inat sinir yapmayın sürekli cisin var mı diye sormayın siz oturtun bir kaç saatte bir gel oturalim şunu vericem vs sevdiği şeylerle ödüllendirin ben o sıra tuvalet eğitimi videoları izletiyordum hep çizgi film şeklinde şarkılar oluyor ya Türkçe yabancı vs onlardan da göre göre alıştı. Kaka sorunumuz hala devam ediyor malesef kabızlık sorunu var ve hala korkuyor ama çiş bitti şükür. Sabredin elbet ogrenecek verdiği tepkilerin hepsi normal.