Selamlar, 23 günlük anneyim. Bebeğim emdikten sonra ya da süt sağınca göğüslerim 5-10 dk sonra cok sızlıyor kaktüs akıyo sanki içinden neden olur ki bu? Emerken bu kadar sızlamıyo. Süt tam boşalmıyomu acaba? Silikon uç ile emziriyorum :(
Yoksa süt oluşurken mi böyle sızlar? Var mı benşm gibi olan?