Benim çektiğimi hiç kimse çekmemiştir önce boyun sırt ağrısı çektim hee gün acile gidiyorduk eşimle. Serum takılıyordu en son gün baş ağrısı çok fenaydı ağlamaktan öldüm doktorumu aradım hastaneye çağırdı anestezi doktoruyla konuştuk kolumdan kan aldı o sıvıyı iğneyle belimden verdi. Kocaman iğneydi çok fena hissettim sezeryan iğnesinden daha büyüktü😔 o işlem yapıldı eve geldim bir gün boyunca bel ağrısından duramadım ama sonra hepsi geçti. Arada bir başım ve sırtım ağrıyor parol içiyorum. Allah kimseye yaşatmasın geçmiş olsun sizede bol su için ve dinlenin