anneanneee böyle bi düşünce bende de var ama kendimizi toparlamamız lazım, benim şansıma oturduğum ilçede böyle bi yer yok şuan vardı kapandı depremden sonra.. kreşlerin oyun alanı var sadece.. ben geniş bahçeli bi yerde tabi kapalı alanıda olacak şekilde.. kapalı alanda oyuncaklar etkinlikler ve ebeveynler için ayrı bir mekan olarak düşündüm açık alanda su ve kum havuzu su ile oynanacak şeyler.. bol bol toprakla oynamalı şeyler düşündüm 😅 oğlum su ve kumu çok seviyor da🤣🤣