Deletedmom_119 Ev 30 derece klimamız yok, vantilatör sadece pis havayı dolaştırıp duruyor asla soğutmadı hala 30 da kaldı camdanda sadece sıcak hava giriyor bebe terleyip soğuyor terleyip soğuyor nasıl soğutabilirim başka ?
Ecemsultan Deletedmom_119 benim 2 odam güneş almıyor. güneş olan yerlerin perdesini hiç açmıyorum diğer yerlerin camları hep açık faydası oluyor baya
hallooo Deletedmom_119 aksam ve sabah aciyorum kapi cam sokaklar sicak evler niye kadar isindi anlamadim ya..klima olmassa serin olmuyor malesef canim
caylavyu Deletedmom_119 Klimasız çok zor valla klima açmadan duramıyoruz heryer yanıyo resmen normal klima alamıyorsanız portatif klimalar var onlardan alabilirsiniz her odaya götürebiliyorsunuz
Deletedmom_119 Ecemsultan bende perde hiç açmıyorum camları ancak ceyran yaptırmam lazım her yeri tamamen açmam lazım oda hastane eder beiş daha çok küçük 2.5 aylık
Deletedmom_119 caylavyu evet şimdi gördüm ama yorumlarına vantilatörden farksız yazmışlar bi fikriniz var mı ?
sekerportakali9 Deletedmom_119 bizde var ve evet vantilatörden farksız sadece karşısında durmanız gerekiyor. Bizimki buzlu olanlardan ve odayı soğutmuyor asla
caylavyu Deletedmom_119 Kayınvalidem Beko marka kullanıyor çok memnun kapıyı kapattığında içerisi gayet iyi soğuyor buzlu olan modelden bi bakın isterseniz internetten
sekerportakali9 Deletedmom_119 sırf bu yüzden borç harç klima aldık maaf olduk sıcaktan özelliklede bebeğim
Deletedmom_119 sekerportakali9 bende buzlu olanı alcaktım iyiki dediniz sağolun klimayı nerden aldınız nasıl takılıyorlar zor mu memnun musunuz
sekerportakali9 Deletedmom_119 aslında daha bugün geldi klima henüz kurdumadık ama kullanan arkadaşlarımdan bildiğim kadarıyla gayet iyi vestel sipariş ettik biz inverter aldık Kışın da ısıtma yapıyor biz alırken 19.000 di Ama şimdi klima fiyatları bayağı artmış. Sıcaklar gelince fiyatları hemen arttırıyorlar. Kurulumunu da gelip servis yapıyor onların uygun gördüğü sizin de uygun gördüğünüz bir duvara bu şekilde bildiklerim
sekerportakali9 Deletedmom_119 Biz klimayı 12 binlik aldık 18 binlik 24 binlik diye artarak gidiyor bizim aldığımız tekbir odayı sogutuyor mesela 24 binlik iki ya da üç oda soğutabilir. İhtiyacınıza göre Artık. Biz oturma odasına taktırdık bizim teras olduğu için üst katımız daha sıcak o yüzden alt katta kalıyoruz bir süredir
Anonim__ caylavyu buzsuz modellerde var biz ondan kullanmıştık lojmanda çok iyiydi ama sesi çok çıkıyordu portatif klima adı
Deletedmom_119 sekerportakali9 yani o en iyisini aldam koridora taktırsam diğer odalar etki eder mi ? Takılırken kırma dökme yapılıyor mu ? Boruları falan var galiba