Kızlar merhabalar. Bebeğim 3 gün önce sünnet oldu
Sargı bezi vardı pipinin üstünde eve gelince kakasını yapmıştı sargı bezine bulaştı. Ben bulaşan kısmını kestim ama bir kısmı yapışık kaldı. Kremini sürdüm. Bugün 3 gün ve hala düşmedi o yapışan kısmı ve bugün kakasını o kadar çok yaptı ki her yer kaka. Sabunlu suyla pamukla sildim temiz suyla tekrar temizledim kuruttum. Ama o yapışan sargı beze kakası emilmiş. Doktorumuza ulaşamıyorum. Devlet hastanesinde sünnet oldu. Bu konuda da bilgi vermemişti. Banyo 4 gün sonra dendi. Ama bugün yapsam birşey olur mu. Enfeksiyon kapar çok korkuyorum … var mı tavsiye edebileceğiniz bir şey 🥺