Kızlar bebeğim 5 aylık tam. 4 aydan beri memeyle çoğu emzirmede savaşıyoruz. Ama meme reddi saymadım hiç çünkü saldırıyor 3 dakika emiyor bir kalkmak istiyor sanki gazı varmış gibi ayağını buruyor ağlıyor sonra dik kaldırıyorum bu sefer emmek isteidği için ağlıyor memeye dönüyor sadece çok çok acıktığında ve uykusu geldiğinde emiyor ve uyuyor. Yani ben bugüne kadar hep gaz olduğunu düşündüm çünkü gazlı bir bebekti. Ama artık bakıyorum uykuya da dalmıyor kalkmak istiyor gözleri uykulu bu sefer emzirmediğim için ağlıyor. Kafayı yiyorum emzirmeler sıcakla birlikte inanılmaz bir hal aldı ama bebeğim 1-1,5 aydır böyle ya. Memeyi hiç reddetmedi çekiliyor sadece ağzına veridğimde alıyor 2 dakika max ne olur akıl verin