benimoglumukurtarinesraa yigenim oldu hemde iki defa aynı ameliyatı.. onun için ve bizim için çok zorlu geçti ilk ameliyatı, cünkü doktoru işinin ehli değildi çok pişman olduk devlete gittiğimize.. yapamamış çünkü .
Berk burgu yu bulduk hemen görüştük gösterdik tekrar ameliyat etti ve sonuç güzel şuan hiç sorun yaşamamış gibi çok şükür.
Doktorunuz iyiyse içinizi ferah tutun , inşallah sorunsuz atlatır yavrunuz..