Bebeğim 3 ay 25 günlük gündüz bir problemimiz yok(uyku süresinin kısa olması dışında) ama akşam olunca çok huzursuz çığlık çığlığa ağlıyor kucakta ayakta dolaşında sorun yok ama bırakınca çok ağlıyor asla susmuyor uyumuyor dişleri kaşınıyor sanırım eli sürekli ağzında ve sert ısırır gibi yapıyor bu durumu yaşayan var mı ortalama ne kadar sürer 3-4 gündür böyle. Çok yıpratıcı☹️