Arkadaşlar merhaba bi konuda yardımınıza ihtiyacım var. 1 ay 14 günlük bebeğim var. 5 kilo 300 gr. Bez seçimi yapmakta zorlanıyorum. 1 numara beze devam etmeli miyim yoksa 2 numaraya geçme zamanı gelmiş mi? Sleepy naturel kullanıyorum. İlk anneliğim tecrübesizim bu konuda