Kalbim_21 bebeğim ilk doğduğu zaman hastanedeyken düzgün emememişti bezinde bahsettiğiniz gibi bir leke görünce koşarak dr a gitmiştim sıvı alamadığı için olduğunu söyledi o zaman mama vermiştik arkadaşlar da haklı sıvısız kaldığı için ama seçenek su mu lütfen doktora danışın