Merhaba bayanlar 21 mayista normal dogum yaptim saglikla bebegimi kucagima aldım çok sükür zordu biraz ama geçti, doğuma giderken mantarım vardı enfeksiyonum da vardi ama azaldigini dusundum ilac kullanmamistim sadece mantar icin krem kullanmistim. Dogumda bikac serum verdiler bana enfeksiyon olmasin diye. Dogum oldu kucagima aldim bebegimi ama gecmek bilmeyen bi gazi var ve cok zorlaniyodu kesin bu bebek kolik olacak dedim, hastanede cok sutüm ggelmedi eve geldim biraz daha geldi daha iiydi fakat cocuk kendini yirticak derecede agliyodu ne uyumasi vardi ne rahatlamasi bende mama aldim verdim biberonla malesef :/ ilk kontrlde kilo kaybettigi icin doktor onermesede bol bol meme desede almiyodu mememi. Simdi suan 18 gunluk bebegim mememi almiyo meme reddi yasiyorum. Kakasini yapmiyo cok huzursuz kac gun yapmasa sorun olmaz acaba mama verdigim icin mi yapamiyor mama mi yaramiyor neyse sonra pişik oldu ve gecmiyodu nerdeyse 10 gundur denemedigim krem kalmadi yok gecmiyodu cani aciyo du cocugumun sonra mantar olabilirmi acaba dedim doktora goturmeden dun aksam travozol krem surdum sabaha bisey kalmadi mantar oldugunu dusundum baska bisey kullanmama gerek yok degilmi? Meme reddini nasil asicagimi bilmiyorum gazina ne yapacagimi bilmiyorum kendimi yirtcak derecede agliyo mamayi verince susuyo kaka kac gun yapmazsa sorun olmaz biraz konusalimmi?