hunilimomy Emzirme yastığı, ana kucağı, reflü yatağı , tommee tippee antikolik biberon 🤍 peki ya sizlerin en iyiki almışım dedikleriniz neler ?
kurabiyevarsimitvar hunilimomy Emzirme yastığı kesinlikle.🤌🏻 Sevi bebenin anne yanı reflü yatağı, müslin örtüler, emzirme sütyeni, göğüs kalkanı, otomatik sallanan beşik, joie baston bebek arabası
gulsaherdemcibal hunilimomy hem puset hemde mama sandalyesi olan tekerlekli bise ldm her işe yarışıyor resmen onda uyuyor çok seviyor oyunun orda oynuyo bi çok fonksiyonu var
aven hunilimomy piyanolu oyun halısı,philips emzik,bagi nanafold 3 bebek arabası,philips suluk silikon uçlu,su oyun matı,bebek meyve filesi,toz mama kabı aklima gelenler bunlar
Deletedmom_216 hunilimomy herseyini iyi ki almisim diyirum gereksiz seyker hic almadim. Ama ama ama… bisey var ki o resmen elim ayagim kolum kanadim. Bebek kamerasi herseyi iui ki almışım ama onu iyi iyi iyiki almisim 😍 iyi ki varsin canim ksmeram umarim bozulmassin hic 😂
security0 gulsaherdemcibal Evet ben de o tarz aldım. Çok kullanışlı. İster yemek yesin, ister etkinlik yapsın, ister uyusun. Çok fonksiyonlu ve güvenilir
atlasbebito Emzirme yastığı bence çok gerekli bir sey değil, ilk haftalarda kullanılırsa sonrasında bebek hareketlenmeye başladımı kayıyor ben pek kullanamadım
Aminehumamoms atlasbebito bende öyle ilk zamanlar kullanmıştım sonra gerek kalmadı şimdi kızım otururken arkasına destek veriyorum
hunilimomy atlasbebito bizim uyku problemimiz ,meme reddimiz falan cok oldu ben emzirme yastığını belime koyup oturarak uyuduğumu biliyorm😂 onun yeri ayrı bende o yuzden kiymetlim
msaf5152 atlasbebito ben emzirme yastıgını oturmaya basladıgında kullandım simdi desteksiz oturuyor ama arkaya kendini birden attıgında o onu koruyo. Ben oturmasına destek olarak kullanmaya basladım😂
security0 atlasbebito Emzirme yastığını sadece ilk bir iki gün emzirmek için kullandım . Sonra destekli oturmak ve tummy time etkinliklerinde kullandım
Aminehumamoms hunilimomy kesinlikle şuana kadar iyiki aldıgım ana kucağı oldu oyho baby marka ana kucağı aldım oyuncağı var ve bebeğim onda çok keyif alıyor çok kucakçı bir bebekti onu aldıktan sonra çok rahatladım burdan tavsiye ederim Birde gögüs kalkanı çok işime yaradı 4 ay boyunca kullandım üstğm başımda batmadı bu sayede
serendipity16 Aminehumamoms kullandığınız göğüs kalkanı hangi markanın ben bi tane aldım evet topluyor ama yine de akıtma yapıyor
damlakarel hunilimomy lansinoh biberon phlips emzik baby care berlin bebek arabası baby care mama sandalyesi tavana asılan hamak kiwi elektirkli süt sagma makinasi
ebruylmzyzk Emzirme yastığı Sallanan ev ana kucağı Termos hem yemeği soğutmaz hemde soğuk içecek te ılımaz Korbell Kanguru Katlanan beşik Bunları iyi ki dedim
Deletedmom_216 hunilimomy motorola pip 1510 modelini kullaniyorum. E bebek de daya uygun trendyol ldan bakmayin ☺️ bu model olmasa bile baska model mjtlaka alinmali cidden cok ise yariyo ☺️
Deletedmom_216 hunilimomy bu arada kamera almayi dusunuyosaniz harekete duyarli kameralar da var bi hareket gorud ku kamera oraya yoneliyo o tarzda hisi alabilirsin. Bendeki kamerada montitorden hareket ettiriliyo ama ben yaoarsma hareket sensorlu degil yani sizin bebis buyuk sanirkm o sekidle daha cok isinize yarar bence hem oyun ornarken felan cocuk nereye giderse kamera ona cevriliyo siz bilirsiniz taniki. Bide alcaksaniz kesinlikle monitorlu alin. Sadece telefondan izleme olmasin
atlasbebito hunilimomy ;) tabi kimine göre gerekli olmazsa olmaz kimine göre gereksiz olabiliyor, bazı şeyler deneme yanılma ile belirleniyor,
bakkalemzigi hunilimomy -park beşik uzun süre üst tarafta yattı kalkmaya başlayınca alt kata geçirdim güvenli gündüz oyun da oynuyor içinde . gümüş kapak , emzirme yastığı , göğüs ucu kremi bunlar emzirme zamanı çok işime yaradı pipetli suluk su içmeyi bu şekilde sevdi , Mama sandalyesi olmazsa olmazımız yürüme arkadaşı sayesinde yürüdü ( yürüteç de vardı bizde işe yaramadı sevmedi ) Bonus : kendim için dyson süpürge bebekle temizlik zordu bu süpürge hayatımı kolaylaştırdı 😂🌸
Deletedmom_216 Meriskus mama sandalyesi de cok ihtiyac bi urun tabi ama bebegin doğurduğundan itibaret kullanilcak tek urun kesinlikle benek kamerasi. Siz mama sandalseyi ne aldinjz ben de bi kac aya alilp kenara koymak istiyorum malum fiystler heo artiu☺️
Ecemsultan hunilimomy boşuna aldığım bir şey var pahalı Bi emzik almıştım hiç ememedi onu. diğer aldıklarımı dolu dolu kullanıyorum. ama bu 2 üründen dr bravs biberon. bebek arabamızı. bunlardan fazla memnunum 😀 a