hunilimomy Doğum sonrası adet düzeniniz ne zaman normale döndü, emzirirken daha düzenliydi emzirmeyi kestiğimden bu yana canı ne zaman isterse o zaman oluyor 😀
Feyzosumunannesi hunilimomy Doğumdan 4,5 ay sonra adet oldum. 6 ay düzenli devam etti 7. Aydan sonra 3 4 gün gecikmeli olmaya başladı. Emziriyorum fakat öyle aman aman çok değil. Şuan bile gecikme korkusu yaşıyorum 🤣🤣
etuerk hunilimomy doğumdan 7 ay sonra oldum gün sayısı 7 den 4 düştü aralığıda 28 den 21 e. Bu ayda 4 gün gecikmeli devam ediyor. Sanırım hala emzirmeyle alakası var
hunilimomy Feyzosumunannesi 😀 emzirirken iki ayda bir oluyordum günü şaşmazdı😬 simdi ne zaman canı isterse
dearsementa Feyzosumunannesi Bende doğumdan 6 ay sonra 2 defa oldum daha olmadim normalmi sizce bu durum
feyzahmet [silindi] düzenli emziriyor musunuz acaba ve sütünüz çok mu az emzirenlerde adet heöen olur deniyor da kızımda sütüm gerçekten azdı hemen olmuştum bende
annelikgunlerim hunilimomy doğumdan sonra 54.gün adet oldum ve sonrasında 5 ay boyunca hep düzenli oldum 5.ayın sonunda bir bozuldu pir bozuldu 😂 sürekli gecikiyorum emzirme kaynaklı sanırım şu an kızım 9 ay 20 günlük
Oyku_0321 annelikgunlerim benim kızım da 10 aylık en son geçen aya kadar düzenli bi adetim vardı 7,8 gün geçti hala gelmedi iki defa test ettim bişi çıkmadı sabah tuvalette hafif lekem olmuş olucam sanırım çok düzenli gelirdi bu ay neden böyle oldu anlamadım
hunilimomy cennetlerim 40 çıkar çıkmaz olmuştum sonrada iki ay falan hep sabittir 10 ay olacak emzirmeyi birakali cani isterse uğruyor bi 😬
findikannesii Ben de 6,5 ay sonra ilk defa dün oldum. Ve doğumdan önceki kadar karın ağrım olmadı ilk defa. Doğumla alakası var mı bilmiyorum ama ilk defa bu kadar hafif geçirdim ilk günümü
[silindi] Ecemsultan normalde geçilince şişkinlik rahatsızlık oluyor böyle geçirince de öyle etkiler oluyor mu
EYEY hunilimomy doğumdan 50 gün sonra adet oldum şuan 2,5 yıl oldu bir kaç gün sarkmalarla ya da erken olmalarla birlikte adet oluyorum. (1,5 yıl emzirdim. Hala sütüm geliyor fakat emzirmiyorum)