Iremdgn Kızım 9.5 aylık 2 numara mama bulamayınca eşim 3 numara almış yapsam bir problem olur mu bilen var mıı
sara190 Iremdgn olabilir isterseniz vermeyin bir tanıdığım 1 yerine 2 verdi yenıdogana çocuk hastanelik oldu Allah korusun
Iremdgn sara190 hadi yaa bix 5aylık olduğumuzda doktor 2 numara verebilirsin demişti bir problem olmamıştı
Iremdgn Iremdgn yazdım doktorada ama cevap alamadım konu hakkında deneyimi olan varsa yazarsa çok mutlu olurum
Iremdgn bizdejantikizlardik 2 numaradan bir kaç ölçek var acaba karıştırıp mı versem çünkü yakında alabilceğim hiç bir yer yok eşimin gelmesi gerek
bizdejantikizlardik Iremdgn Canım sen bilirsin ama 1-3 yaş bebeğine ağır gelir. Hangi mamayı kullanıyorsun ki getir gibi uygulamalardan sipariş etsen olmaz mı ?
Iremdgn bizdejantikizlardik sma kullanıyoruz ve oturduğum yerde maalesef getir çalışmıyor migrosun marketi var ama oda anca yarın 2de getiriyor
bizdejantikizlardik Iremdgn Yani o zaman tek çare eşin getirecek gibi. Ben 6 ayı dolunca 2 numaraya geçtiğimde bile alışana kadar bir kaç gün rahatsız oldu.
Iremdgn Kızlar şimdi doktor ile görüştüm bir problem olmaz sadece daha fazla tok tutar dedi benim gibi olan varsa aklında olsuun