Kızlarrrrrrr , günaydınnn kendinizi nasıl veya ne ile ödüllendirdiniz ?
Mesela ben her ay kendime mutlaka bişey alırım
Ya elbise, ya ayakkanı ya bi gömlek vs vs
Almazsam o ay kendimş kötü Hissediyorum
Sepete atıyorum her maaşta alırım
Kendimi iyi hissediyorum😀
Tabi imkanlar dahilindeeee
Bu ayda kendimi
Terlik
Taşlı ayakkabı
Alt üst takım
Kot elbise
Kızıma kot elbise
Ve bikaç makyaj malzemeleri ile ödüllendiriceğim ?
Siz neler alıcaksınız ?
Bu arada tatile çıkıcam eksikleri tamamlıyorum bi yandan ❤️❤️