Merhaba kızım 20 aylık uyuturken çok ağlıyor desteksiz uyutuyorum. Yemekle hiç arası yok açlıktan ölse yemek aklına gelmez ama tam yatağa geçiyoruz yemek istiyor yemek yedireyim derken başka şeylerle uğraşıyor sürekli oyun oynamak istiyor herşeye ağlıyor ağlayarak yaptırmak istiyor istediklerini dışarı çıkardığımda asla elimi tutmak istemiyor başına buyruk dolaşmak istiyor ne zaman düzelir bu çocuk lütfen bana bir şey söyleyin gerçekten artık sabrım kalmadı doğdu doğalı rahatlık vermedi bana ilk çocuğum deneyimli annelerden birşeyler duymak rahatlatır beni ne yapmam gerekiyor söyleyin bana lütfen.