Selam kızlar ya bişi soracam size benim 8 aylık bebeğim var kırkım biter bitmez de adet oldum ama adetlerim aşırı düzensiz bikac gun geç oluyorum ve çok kısa sürüyor bı gün adet olduğum bile var çok azıcık kanamam oluyo kanım tam kırmızı değil koyu sebebi nedir yaşayan varmı korkuyorum ( evlenmeden önce hiç öyle şeyler yasamiyordum tam günü gününe adet oluyordum kanamam çok iyiydi )