Kızlar günaydın. Bebeğimin iştahı sıcaklardan mı bilmiyorum ama bariz bir şekilde azaldı 60-90 cc lere düştü ve beş altı öğün anca bazen 60 ı bile bulmuyor. Memeyi beş dakika anca emiyor sonra istemiyor itiyor. 3 ay olmamıza 1 hafta var. Bugün sabah bezini açtığımda çiş yaptı idrarı kopkoyu bir sarıydı. Normalde şeffaf renkteydi hep. Acaba susuz mu kalıyor. Sütüm de çok azaldı son bir haftadır. İki göğüsten 60 cc anca çıkıyor. Yeni doğduğu dönemde çıkıyordu o kadar. Ben acaba az emzirdiğim için mi oldu bu. Bazen mama veriyorum çünkü. Sizde durumlar nasıl. Sütüm geri artar mı takviyeler ve su içme emzirme güzel beslenme ile?