EypMom Kızlar bebişim 9 aylık e bebekten hammm marka keçi sütlü bebe bisküvisi almıştım 3 gündür 2 3 tane yiyor ama kakası yemyeşil oldu neden olur bu alerj falanmı çokta sevmişti ya vermeye devam ediymmi düzelirmi
merkursavascisi_06 EypMom 9 aylıkken sütle tanışmak belki bağırsaklarına iyi gelmemiştir ama başka hiçbir şey yemedi mi değişik?
EypMom merkursavascisi_06 ama hipp marka da almıştım onu yediğinde kaka rengi değişmiyordu ya bu marka yiyince böyle oldu başka değişik yemedi bişey herzamanki yediği şey kaşar peyniri ve patates kızartması
potter34 EypMom Agir gelmistir bagirsaklari bozulmus olabilir ya da besin alerjisi bu sekilde gorunuyor. Kendiniz yapip verin büsküvi.
EypMom jap bilemedim sütüm o kadar yok ön süt arka süt olucak kadar ama bisküviyi yediği gün olmaya başladı sanki 😓😓😓😓 çokta sevmişti kuzum ya