

Ben bunları aldım kumaşları yumuşacık. Bebeğim 7 aylık ve tombul bir bebek. Söylediğim gibi o gömlekler, şortlar, pantolonlar bana hiç rahat gelmiyor, sanki çocuğu sıkıştırıyor gibi geliyor hele hele yaz günü asla giydirmem öyle şeyler. 😅 ben bunları aldım. O waffle tulumun turuncusunu da aldım çok tatlılar ve rahatlar 😌 4 yaş oğluma yine cigitten tshirt aldım evdeki şortuyla kombinledim ona da yeşil renk aldım abi kardeş aynı tonda giyecekler