Her ay 6 aydır aynı döngüyü yaşıyoruz artık inanın perişanım.prematüre doğdu bağışıklık yerle yeksan. Birkaç gündür kuru öksürüyordu ki 2 hafta anca olacak yine hastaydı sabaha kadar ağladı sabaha karşı ateşi çıktı. Calpol verdim düşmedi 4 saat sonra az önce pedifen verdim.
Doğal bir şeyler önerir misiniz pekmez terayağı iyi gelmedi. Doğal şurup olur ne bileyim başka bir şey. 10.5 aylık 11 olmak üzere hatta. Antibiyotik kullanmak istemiyorum artık