pasaninannesi Selam kızlar... 3 aylk olduk bugün. Zorlanarak yapıyor kakasını ama kendisi yapıyor aslında sıvıkta yapıyor ama hafif kan vardı bezinde. Korktum görünce... 😐 yarın doktora götürücem ama acil bir şey midir bilgisi olan var mı hemen mi götürsem napsam
yeg Canım hemen doktora başvur bağırsak la ilgli olabiliyor ama bazen de yediklerinle alakalı olabiliyor mesela kan ilacı olan bebeklerde de görülebiliyor ama en güzeli doktor kakanhn rengi siyaha dönükse hiç korkma doktor bir tahlil yapsın yinede bağırsak enfeksiyon u da olabiliYor insaallah birşeyi yoktur bebisin
pasaninannesi yeg ay inşallah 🙏🙏🙏 şimdi gitsem kendi doktorumu bulamam :( yarın gidicem ama tekrar kaka yaparsa oda kanlı olursa mecbur hemen gidicem
yeg pasaninannesi olumsuz düşünme Canım benim yine yaparsa fotoğraf çek doktora gösterir sin bazen sorun olmuyor ama tabiki ihmal etme kuzum