Arkadaşlar bebeğim 13 aylık doğdundan beri aynı uyku problemi öyle bitik durumdayım ki artık nerdeyse hiç uyumuyor gündüz 1 uyku yapıyorum o da 1-2 saat anca gece 10 gibi yatıyor sabaha kadar eeen az 6 kez uyanıyor çoğu zaman da gece kalkıyor 2 buçuk 3 saat sonra uyuyor gece emmesini de bıraktım her yolu deniyorum olmuyor gerçekten çok yorgun durumdayım var mı önerisi olan lütfen akıl versin (şuan bile uyanık sallıyorum)