Selam 👋 1 senedir bakıcımız var bugüne kadar hiç bi sorun yaşamadık güvenilir biri güzel de bakıyor ama başladığı günden beri aynı şeyi söyleyip duruyor . Bugün varım yarın ne olur belli olmaz ben bu şehirden taşınacağım vs. Bu yaz ciddi ciddi taşınmayı düşünüyor, memleketine gidecek eşini de şimdiden iş görüşmesine gönderiyor . Ama hala net şekilde bu yaz gideceğim demiyor . Israrla söylüyorum abla bana net ol kreş kontenjanları önemli vs. Bugün de saçma sapan bi olay oldu . Temizlikçi abla bendeydi bakıcımın kankası , eve bir geldim çocuk üst kata uyutulmuş ,yatak odanın yanındaki teras camı komple açık kendileri alt katta sohbet halinde . Kaynar sular döküldü hiç böyle aptallık yapmazdı oğlum uyandığı gibi cama çıkar Allah korumuş resmen . 32 aylık kreşe başlatmak durumunda kalacağım , savsaklamaya başladığını düşünüyorum bugünkü olaydan sonra. Kreşe kaç yaşında verdiniz , kreş için görüşmeye gittiğimde nelere dikkat etmeliyim ?