Kızlar iyi geceler belki yardımcı olabilecek vardır diye yazıyorum. Dişi patladı çok ufak baş verdi . Max 15 dk da bir uyanıyo sinir sistemim çöktü artık her gece aynı şey. Tetagil uyurken verilir mi? Ateşi yok ama. Dr calpol verirsin dedi rahatlstır ağrısını demişti. Şurubu içiremiuorum . Emziği ne batırıp verdim bende son çare aklıma bu geldi. Fayda eder mi öyle