Merhaba hanımlar sizlere bir sorun olucak biraz uzun okuyanlara ve yazanlara şimdiden teşekkür ediyorum hakkınızı helal edin
Kızım 2 buçuk yaşında ama konuşmuyor konuşmuyorsun kastım cümle kurmuyor mesela
√annecim kendine çatal/kaşık/bardak/tabak /bez/ıslak mendil/telefon getir dediğimde itirazsin nerde olursa bulur alır ve getirir
√ baba mama tamam hayır ver gibi kelimeler söylüyor elliyle hayır yapiyo istemedigi birsey olunca ıgıh diye tepki verir
√hayvan seslerini taklit eder vücudunda ki organların yerlerini gösterir
√seslere ismine duyarlı ne denirse yapar
√goz teması var
√ çevrede olan çocuklarla oyunlar oynar
Ve bunun gibi bir sürü şey birşeyler anlatıyor ve bir kaç hemşire aile hekime.ile konuştuğumda çok bı problem görmediler ama çevremdeki çocuklar hep konuşuyor evet her çocuk farklıdır ama bu durum inanin beni çok çok üzüyor doktora gitmek istiyorum ama artık doktorlar böyle hastalık hastası olduğu için biraz korkuyorum ve çekiniyorum ne yapmam lazım nasıl bir yere gitmem gerekir bana bı yardımcı olurmusunuz