Benimkini o şekilde defalarca duzelttiler huylusu olmuştu artık.cok ağrır dediginiz gibi.ortaokulda sandalyeyi arkadaşım cekmisti sert bir şekilde dusmustum oyle olmuştu kadın düzeltti.ama hiç darbe almadıysanız kıl dönmesi olabilir , kıl dönmesinde de çok ağrı yapar şişlik olur apse yapar falan.oncr bir doktora görünün genel cerrahiye,birşey yoksa diğer türlüsüne bakarsınız.eger korkup gitmek istemezseniz de yere oturup ayaklarınızı olabildiğince açıp ortays doğru eğilerek yeri öpmeye çalışırsanız orası yine düzelir.anlatabilmisimdir ins