5gun oldu kizimla tuvalet eğitimine başladik 3 gün maşallah gece altını islatmiyordu zor olsada kaldırıp bir şekilde yaptırıyordum ama bu 2gundur ben kaldırmadan önce yapıyor ve o şekilde uyuyor rahatsız olmuyor ne kadar saat arayla kaldırmam lazım acaba diyorum bir yerde benmi yanlış yapıyorum yada böyle şeyler ilk başlarda normal mi tecrübe eden arkadaşlar cevaplayabilir mi acaba? Nasıl bir yol izlemeliyizzz 😌